Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine IVEC so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), (https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-s/vsebina?urlid=201178&stevilka=3297) Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino IVEC (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje IVEC export & import d.o.o., Ulica heroja Šaranoviča 38, 2000 Maribor, matična številka: 5504333000, davčna številka: SI21847169, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Spletna trgovina IVEC).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine IVEC, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem IVEC d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe IVEC d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu podjetja IVEC d.o.o.

Obiskovalec ob registraciji v trgovino uporabi svoje uporabniško ime, ki je njegov elektronski naslov ter geslo, ki si ga izbere ob postopku registracije. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

1 DOSTOPNOST INFORMACIJ

Podjetje IVEC d.o.o., se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. 1. podatke o podjetju IVEC d.o.o., (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. 2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. 3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. 4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. 5. pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  6. 6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in kakšni so stroški dostave,
  7. 7. način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. 8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. 9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. 10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2 AŽURNOST PODATKOV IN PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine IVEC ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine.

Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu / predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun in dobavnico/izdajo prejme kupec skupaj s pošiljko. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

Oznake artiklov

• Artikel z oznako "Novo" je na novo dodan artikel v ponudbo spletne trgovine IVEC.

• Artikel z oznako "AKCIJA" ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.

• Artikel z oznako "PO NAROČILU" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v centralnem skladišču podjetja IVEC d.o.o. niti pri dobavitelju.

• Artiklu z oznako "Priporočamo" prodajni svetovalec spletne trgovine IVEC zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in spletna trgovina IVEC zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

3 NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino IVEC in kupcem je v spletni trgovini IVEC sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina IVEC kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino IVEC kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine IVEC.

POSTOPEK NAKUPA

ZA FIZIČNE OSEBE:

1. Sprejetje naročila

Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Po tem ima kupec v roku ene ure možnost preklicati svoje oddano naročilo.

2. Potrditev naročila

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši, oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Če dobavitelj spletne trgovine IVEC ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko spletna trgovina IVEC naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Spletna trgovina IVEC ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih podjetje IVEC d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Odpremljanje blaga/Blago je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina IVEC v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Spletna trgovina IVEC v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Kupce prosimo, da se na nas obrnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon). V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 02 22 96 700 ali po e-mailu na naslov narocila@ivec.si . Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

ZA PRAVNE OSEBE:

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja (registracija B2B). Če ste že nakupovali za podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, je možna izdaja računa na pravno osebo.

4 NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina IVEC fizičnim in pravnim strankam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (za pravne osebe je omejitev gotovinskega plačevanja do 420€ z DDV)
  • z nakazilom na račun spletne trgovine IVEC po ponudbi/predračunu**
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro, Diners club)*
  • po pogodbi (za pogodbene stranke)

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja IVEC d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Na prevzemnem mestu podjetja IVEC d.o.o. je možno plačilo z gotovino ali s s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club). Plačilo z vrednotnicami ni mogoče.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika, obvestite na narocila@ivec.si za kreditiranje kartice ali vračilo kupnine.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo spletne trgovine IVEC.

Plačilo po povzetju

V primeru plačila po povzetju kupec poštnemu uslužbencu oz. dostavljavcu ob prevzemu paketa izroči gotovino. Le-ta za kupca izvrši plačilo posebne položnice, pri čemer kupec plača provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Plačilo po predračunu

V primeru plačila po predračunu kupec po elektronski pošti , po oddaji naročila dobi podatke za plačilo računa. Če želi kupec prejeti naročene artikle čim prej, lahko na elektronski naslov narocila@ivec.si pošlje potrdilo o plačilu, v nasprotnem primeru pa takoj, ko ponudnik zasledi nakazilo kupca na transakcijski račun, odpremi blago.

Ponudnik se obveže, da bo nakazila spremljal redno in čim bolj ažurno, z interesom hitrega odpošiljanja. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Ponudnik bo naročilo v pisni obliki hranil na svojem sedežu.

Kupec lahko preko elektronske pošte ali osebno na sedežu ponudnika zaprosi za kopijo naročila, ki mu jo ponudnik ob identifikaciji kupca z uporabniškim imenom in geslom posreduje po elektronski poti oz. izroči osebno.

5 IZDAJA RAČUNA

Spletna trgovina IVEC ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu, prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

6 CENE IN PROMOCIJSKE KODE

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

Cena je enaka tako za fizične, kot za pravne osebe.

Kljub pazljivosti, da bi zagotovili ažurne in natančne podatke se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Potrditev naročila). Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Promocijskih kod za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnih mestih podjetja IVEC d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine IVEC. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev promocijskih kod. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena.

Aktivno promocijsko kodo dobite po emailu ali na socialnih omrežjih in jo lahko uporabite le enkrat, pri celotnem nakupu ali za točno določen izdelek.

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Promocijska koda vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb kljukica -uporabi.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 10 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v košarici. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati.

7 PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@ivec.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Ulica heroja Šaranoviča 38, 2000 Maribor ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži, razen če je artikel uničen ali pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu čistil in zapakiranih izdelkov, če je potrošnik odprl varnostno embalažo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf) (neuradno prečiščeno besedilo).

8 GARANCIJA IN VRAČILA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira podjetje IVEC d.o.o., ki bo zagotovilo ažurno informacijo.

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: IVEC d.o.o., Ulica heroja Šaranoviča 38, 2000 Maribor.

Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (10 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Vračilo čistil in krp, ki so bile uporabljene, ni možno.

9 STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet 
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

10 DOSTAVA

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si Spletna trgovina IVEC pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

11 ODDAJA STARIH ODPADNIH IZDELKOV

Ob nakupu naših izdelkov lahko brezplačno oddate naš stari izdelek na vseh naših prevzemnih mestih. Odpadni izdelki, ki jih boste prepustili, morajo biti po namenu uporabe enaki dobavljenim/kupljenim, prav tako mora biti število oddanih kosov enako številu dobavljenih izdelkov. Ob predaji je potrebno priložiti račun, katerega ste prejeli ob nakupu.

12 VARNOST

Spletna trgovina IVEC uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina IVEC v te namene uporablja SSL certifikat.

13 VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Spletna trgovina IVEC se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Spletna trgovina IVEC za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov spletne trgovine IVEC: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s spletno trgovino IVEC.

Spletna trgovina IVEC navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

14 KOMUNIKACIJA

Spletna trgovina IVEC bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila spletne trgovine IVEC bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljateljica spletna trgovina IVEC bo jasno razvidna,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo spletna trgovina IVEC izrecno spoštovala.

15 OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina IVEC se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina IVEC ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo spletna trgovina IVEC kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Spletna trgovina IVEC ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih spletna trgovina IVEC v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

16 PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina IVEC spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem spletne trgovine IVEC lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 22 96 700 ali po elektronski pošti na narocila@ivec.si.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova narocila@ivec.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina IVEC se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina IVEC prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetja IVEC d.o.o. je v primeru spora pristojno Okrožno sodišče v Mariboru za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje IVEC d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!